وبلاگ تفریحی

وبلاگ تفریحی

وبلاگ تفریحی

وبلاگ تفریحی

دانلود فیلم های ایرانی با کیفیت 1080

پس از 11 سپتامبر ، میچ نلسون ، کاپیتان ارتش به افغانستان اعزام می شود تا یک مأموریت مخفی 12 نفره را در اعماق قلمرو طالبان رهبری کند. او در حالی که در کنار یک جنگجو محلی بی ثبات کار می کند ، سعی می کند یک ضربه تلافی جویانه قابل توجه در جنگ علیه ترور وارد کند. و آن را زنده کنید. دانلود فیلم های ایرانی با کیفیت 1080

وی گفت: "پنج هفته پیش ، 19 مرد به کشور ما حمله کردند" ، سرهنگ ارتش ویلیام فیچنر که گنبد کرومی است ، در اوایل این نمایشنامه جنگی تولید شده توسط جری بروکهایمر قرار گرفت. "12 نفر از شما اولین کسانی خواهند بود که به عقب می جنگند." این یک خط است که به عنوان خلاصه ای از برنامه های نه تنها 12 قوی ، بلکه تمایل خشن برای انتقام جویی عمل می کند که بخش عمده ای از اقدامات تکان دهنده آن را برانگیخته است.

اما این هم لحظه ای است که - با صریح بودن آن - به شما می دهد یک آغازگر مناسب و معقول در مورد آنچه در طول زمان اجرای 130 دقیقه این فیلم انتظار دارید. اگرچه تحویل داده شده و به طرز جالب توجه بازیگران ، این یک داستان بسیار سر راست از قهرمانی میهن پرستانه در جهانی است که توسط مردانی کرکره ای که منحصراً در برچسب های پوستر بمبئی صحبت می کنند ، جمع شده است.

به گفته این ، به راحتی می توان فهمید که چه چیزی جری بروکهایمر ، تهیه کننده اول ، کارگردان دانمارکی نیکولای فوگلیگگ و برخی از بازیگران با استعداد آن را جذب داستان اصلی کرد. براساس کتاب غیر داستانی داگ استنتون در مورد مأموریت طبقه بندی شده زندگی واقعی به اصطلاح "سربازان اسب" ، 12 Strong به سرعت ما را با میچ نلسون آشنا می کند (کریس همسورث ، با ارزش حداکثر از هیکل Thor خود): یک میز با استعداد اما میزبان - کاپیتان نیروهای ویژه که بعد از سقوط مرکز تجارت جهانی لابی می کنند به افغانستان اعزام می شوند.

وظیفه او هدایت تیم معمول عقاب سازی - یک کبوتر بیابانی کثیف از جمله ستوان وفادار مایکل شانون و معلم سابق مایکل پینا - در یک تلاش جسورانه برای گرفتن یک محوطه محوری طالبان است. اینجاست که (بعد از صحنه های اولیه با حضور همسران اشک آور ، دست نویس) فیلم واقعاً در حال انجام است. جزئیات آرام زندگی "در کشور" (حلقه های عروسی که متاسفانه در کیسه های زیپلاک قرار می گیرند ، شوخی های ماچو در مورد تجهیزات بدنسازی بدنسازی) به وضوح ترسیم شده و اتحاد پرتنش و نگران کننده نلسون با یک ژنرال غیرقابل توصیف ارتش افغانستان (نوید نبهبان) به طرز ماهرانه ای بازی می شود.

علاوه بر این ، فوگلیگ به این واقعیت متکی است که - به دستور متحدین محلی خود - این سربازان نظامی مدرن راهی سوار بر اسب می شوند. نبردهای اسلحه Sergio Leone-ish و عکسهای جالب از اسبهای بی سوار که جلوی تانکهای سوخته گذشته خود را دارند ، وجود دارد. ترکیبات تصویری که یک نکته قدرتمند (اگر در نهایت نادیده گرفته شود) در مورد ماهیت همیشگی و بی موقع درگیری افغانستان است.

Peaa
می گوید همه چیز را به همراه وسوسه های تیره و تیز تحویل داده می کند ("این همه چیز است؟" ، او می گوید ، پس از اطلاع از 100،000 دلار بر روی سر آنها) و Hemsworth - حتی وقتی که با کوشش های گلف بالهای خود را شماره گیری کند - یک حضور توانا و فرمانده است. اما هر گونه اشاره گاه به گاه به فیلمی که بیشتر به آسیب داخلی درونی نلسون علاقه مند است - نوعی '12 Horsemen Of the Apocalypse Now '- در نهایت به نفع یک جشن وانمود کردن ، جشن دو جانبه از همه آمریکایی های با فک مربع و ناامن درآمده است. .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.